miercuri, mai 14

B

E a treia oară când mi se întâmplă în facultate. "Tu ești Simian? De ce nu prea te știu.. nu prea te-ai remarcat la curs (lab)". Așa mi-a zis proful de PC de pe sem 1 înainte să îmi spună nota (bună) de la examen. Așa mi-a spus și sem ăsta când terminam lucrarea de laborator, de când face labul cu noi. Așa mi-a zis și profa de pedagogie astăzi. I-am explicat că vin la un curs din două ca am suprapunere de orar. Se pare că am situație bună și i-a plăcut referatul meu :D Și la uso s-a repetat situația - apărusem în cursul 3 printr-un slide de-al lui Răzvan, ca exemplu de student implicat.. deși pe atunci nu mă știa. I guess i don't talk too much. Apoi m-am mai trezit la cursul de TC ca sunt ales de prof să susțin o lucrare în sesiunea de comunicări, deși eu nu am fost la curs! Și nu mai am nevoie de sesiuni de comunicări la materii de etcetera... arrghh
Astăzi am fost cu bicicleta prin București pentru prima oară. Concluziile..
- dragi consăteni, bicicletele au prioritate pe pista pentru cicliști așa cum eu vă dau prioritate pe toate trotuarele. Pista pentru cicliști nu este pistă pentru cărucioare cu plozi! Sper că ne-am înțeles. N-aveam frâne reglate bine că vă ștergeam eu coatele.
- îmi plac câinii, dar nu când latră după tine, mai ales cei care sunt cât un elefant și sar garduri de două ori mai mari ca ei. Astăzi am agățat vreo 4 comunitari după mine și cred că data viitoare ajung cu vreunul acasă. De mâna, de picior, de o roată, aveți toate opțiunile.
- neplanificat, am învățat cu Dragoș cum să descompui și să recompui în 10 minute o pompă de bicicletă. 'twas fun.
- never trust a bunny. Nu are legătură, dar mi-a plăcut animația :)

Niciun comentariu: