luni, mai 18

18 nu e 13

18 a fost dintotdeauna un numar ghinionist pentru mine. Imi aduc aminte inca din clasa a 5-a cand intr-o zi de 18 am intarziat la pregatirea suplimentara de matematica (f importanta pentru mine pe atunci, nu radeti :P). Tin minte ca atunci, colac peste pupaza, nu imi mai gaseam cheile si nu puteam iesi din casa. Tot intr-a 5-a, la un joc in cursul orei de engleza cu voluntarul din SUA, am ales numarul 18 si mi-a picat un cuvant pe care nu stiam sa il traduc (mimez). Era "to nod" (nu stiu daca e corect spellingul), a da din cap in semn de negatie. Click pentru povestea de astazi.

De la facultate am luat metroul Politehnica - Victoriei. Trebuia sa ajung la Rotld, sa achit o factura. Am luat autobuzul 300, nu pe primul ca era full si nu mai suport inghesuiala, prefer sa astept pe urmatorul. A stat aproape o ora in trafic pentru circa 4-5 statii. Acolo, trecand cu vederea ca respectiva secretara are rau de monede si a trunchiat restul corespunzator, mi-a dat rest un leu. Dar nu orice fel de leu, unul handicapat (cu un colt taiat). Nu i-am mai zis nimic.. era ziua mea proasta. L-am transformat intr-un Rom la metrou. Trebuia sa ajung la Electrica, sa platesc o factura care nu a venit la usa, undeva aproape de capatul Pantelimonului. Ce zic eu, hai sa fac afacere - iau metroul de la Victoriei la Obor si de acolo tramvaiul 36. Si ia-te de ii cauta statia. Nu cunosteam zona foarte bine, dar nu eram nici prima oara, zic ca ma descurc. Si caut, si caut. Pana la urma dau de o statie. Intru sa iau o apa - nici semn de tramvai. Cand intru sa iau apa, opreste un autobuz - 616. Pff.. era bun, 16 merge ca 36. Atunci nu stiam ca de fapt il confundam cu 14. 14 era bun. 16 merge intr-adevar ca 36, dar in directia _opusa_. Pana la urma il iau pe urmatorul care ma lasa pe traseu - asa fac autobuzele care inlocuiesc/substituie tramvaie. Dupa alte 20 de minute de asteptare in care imi cumpar o shaorma sa rezolv o problema, apare si 36. Mi se parea mie ca nu e traseul obisnuit. Cum necum, ajung la capat, Platforma Industriala Pipera. Great, l-am luat invers. Acum intoarce-te. Ajung la Electrica, coada peste coada la trei case. Cand ma intorc acasa, lasa-ma sa te las sa iti dau prioritate, mai sa ma calce o masina daca aveam nesabuinta sa trec pe ..verde. Aveam asa de multi nervi ca imi venea sa ii pocnesc capota - nu era vorba de neatentie, era pur si simplu nesimtirea de a nu acorda prioritate pietonilor cand virezi dreapta.
De vineri fusesem anuntat de seful meu ca mi-a pus niste bani lunari. Dar nu.. cum sa lucreze bancile online sambata si duminica? Daca asa au fost invatati din facultate cu 4 zile pe saptamana, de ce sa facem noi efort in campul muncii? In fine, astazi au intrat banii. 3 lei. Da, 3 lei : )
Si ziua nu s-a incheiat..

PS: referitor la titlu, 13 e ziua mea de norocoasa, consacrata istoric :D

3 comentarii:

S. spunea...

1. to nod inseamna a da din cap, dar in semn de aprobare. Antonimul sau cred ca e "to shake your head".
2. Imi pare rau... Si da, asta imi aduce de o zi in care voiam sa iau RATB-ul catre Piata Presei Libere si am ajuns la aeroport la iesirea din Bucuresti de unde nu am scapat decat dupa vreo 40 de minute de asteptat. Dar hei, mai e putin din zi si vine 19 :)

mihneasimian spunea...

1. am sange bulgar :D
2. Multumesc, e o consolare

urechila spunea...

13 e si numarul meu norocos :D