marți, septembrie 22

Cosmetica in Web

Dupa ce Webstock.ro nu mi-a aprobat un comentariu in care le ofeream sfaturi si opinia mea despre organizare (ceea ce a declansat un scandal mai mare decat mi-as fi dorit), acum zoso.ro nu mi-a aprobat un comentariul la postul lui scris ca la usa cortului (*nu pot sa citez din principii personale cuvintele pe care le-a folosit) in care oferea informatii eronate (ca deh, toata lumea se pricepe azi la calculatoare). I-am zis ca e o prostie sa spui ca sistemul de fisiere ext3 este stupid.

Concluzia: oricine pe webul romanesc, de la bloggeri ajunsi populari prin limbaj trivial pana la evenimente cu sponsori renumiti isi cosmetizeaza imaginea prin taierea comentariilor care le-ar putea dauna aura.
--
@mihneasim: @zoso a numit ext3 filesystem stupid. ramai la blogging comun :) colegii mei de facultate cred ca sunt in hohote.. http://bit.ly/3mgnEs
@zoso: @mihneasim Pentru utilizatorul de rand este. Colegiii tai rad de tine :p
@mihneasim: @zoso utilizatorii de rand nu stiu ce e un filesystem. stii ca nu e modul in care sunt aranjate dosarele?colegiii poate,colegii nu.incheiat
--
Zoso, nu stiu ce studii ai, dar ma bucur ca nu dai sfaturi in medicina!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Chestia e că nimeni nu realizează că articolele pe această temă favorizând Microsoft sunt pline de tâmpenii. Cei care realizează asta și comentează sunt ignorați, reduși la tăcere de oameni pe care aș prefera să-i văd în /dev/null. Oamenii care citesc observă și, dacă nu au deloc cunoștințe tehnice, sunt de acord cu ceea ce este expus în articol.

Zoso, piticul, și mulți alții se fac vinovați de o porțiune din prostia colectivă a cetățenilor români.

Ți-a aprobat comentariul până la urmă. :)

Indra spunea...

1. Am observat de-a lungul timpului ca pe web informatiile eronate sunt ca bulgarele de zapada la vale. Tot mai multi oameni ajung sa le ia de bune.
2. Cred ca-ti pasa prea mult. Multora le place sa ramana ignoranti si nu are rost sa te chinui tu sa le demonstrezi ca e altfel decat cred ei, iar altii vor doar "page views" cat mai multe si sunt in stare sa spuna orice prostie. Cat despre comentariul care nu ti-a fost aprobat nu stiu de ce te miri- traim in tara unde orice e posibil

mihneasimian spunea...

Sa il critic pe zoso a fost cea mai proasta idee a mea din ultima vreme. O sa renunt la astfel de "iesiri". Stricam ordinea universului.

E mai intelept sa taci si sa iti vezi de treaba ta.

Oricum, webul romanesc incepe sa imi stea din ce in ce mai mult in gat, semanand din ce in ce mai mult cu Romania reala.