joi, ianuarie 10

Examene

Gata, m-am convins. Treburile se schimba dramatic de la liceu la facultate. Acum nu stiu daca o sa prezint particularitati de-ale facultatii mele sau generalitati ale lumii universitare. Ok, m-am convins ca nota unui examen este invers proportionala cu timpul in care ai invatat pentru el. Clar.

Daca inveti f mult pentru examen sigur nu o sa faci exceptional (roaga-te pentru mediocru).. asa ca daca trec orele, zilele invatand pentru acelasi examen inseamna ca e timpul sa schimbi ceva.. cartea, prietenii, telefonul, tunsoarea, orice!, numai sa schimbi, numai sa mearga.

Si mi-am reamintit de ce caracterizarea 'facultate grea' a fost trecuta intr-un anume slide si la dezavantaje, si la avantaje. Nu pot sa va spun, trebuie sa simtiti. Colegii stiu de ce. Si un anume vivi.

Niciun comentariu: