miercuri, ianuarie 30

telenovele



Cand am auzit de episodul 83 de pe otv din serialul stiti-voi-care-dar-imi-e-scarba-sa-ii-spun-numele -cum-imi-e-scarba-de-tv, sincer am crezut ca e o gluma de-a carcotasilor. M-am amuzat foarte mult cand am vazut cu ochii mei - chiar era adevarat, oamenii aia chiar au scornit un serial pe seama stirii de la ora 5.
Un popor tare, tare plictisit ..dar cu foarte multa imaginatie. Si pe cat de mult uram tv-ul romanesc, aici chiar trebuie sa ma plec.. Cate televiziuni, (ba nu, deja nu mai tine de media,) cate natiuni oare mai sunt ca noi? Oare in cate tari mai gasesti povesti dintr-astea misterioase, fantastice, cu aer eliadesc pe care le discuta absolut fiecare cetatean, unde fiecare intra in pielea unui detectiv, a unui martor, sau a unui suspect? Ce FBI, ce CSI, Triunghiul Bermudelor sau Dosarele X.. ia parte la o viata fantastica aici in Romania!

Pentru cei plictisiti, recomand alternativa xkcd, ajunsa doar la episodul 2, dar promite, promite: Ep1, Ep2

3 comentarii:

Vlad Voicu spunea...

Sa nu ne subapreciem, americanii il au pe OJ Simpson, si sunt sigur ca in fiecare tara exista asa ceva...doar ca nu stim noi.Fiecare tara cu devoratorii ei de media de rahat.

mihneasimian spunea...

Supra :) S-ar putea sa fie o dovada de maturitate a poporului; pana acum nu faceam asa ceva.. nu scriam pe cosurile de gunoi, pe frigiderele din coridoarele caminelor "aici sta la rece ..stim-noi-cine". Scriam injuraturi, desenam un morcov.

Ai dreptate, celelalte popoare cred ca au trecut ceva mai devreme prin faza asta.

Aayana spunea...

nefiind consumatoare de asemenea "artă", când cineva a pomenit despre Elodia (la două luni după apariţia primelor ştiri despre ea) nu ştiam ce este asta. Am zis că am rămas în urmă cu ştirile, că trăiesc în altă lume. După ce am văzut despre ce era vorba mi-am dat seama că nu am pierdut nimic. :D