vineri, ianuarie 25

vreau

Vreau un aparat foto pe film, unul vechi. Important e sa nu fie fixed focus, focus free sau auto focus. Controale manuale, de preferinta toate mecanice. Precum Smena 8M. As vrea eu un Zenit, Fed sau Canon dar .. scump domne, scump.
Mai vreau un scanner cu adaptor de transparenta, dupa ce fac rost de aparat. Dar astept sa imi treaca moftul.. sper sa imi treaca. Canon C4400F s-ar potrivi.

Vreau sa invat desen vectorial.. si o tableta grafica. S-ar amortiza investitia din ce as scoate pe desene de pe stoc. Daca sunt reusite.

Vreau sa invat sa fac aplicatii Java Mobile si pt Pocket PC. Pentru ca vreau o aplicatie tip black-list care sa ruleze pe telul meu. Sau un telefon nou, d-ala de face de toate, cum au baietii smecherasi.

Mai vreau sa lansez un site nou, de aceasta data mai apropiat de stiintele reale decat de arta. Mi-as dori sa am timp sa administrez fotolitera. Tocmai acum descopar cat de multe am ratat pe acolo. Si o vacanta departe de calculator.

Niciun comentariu: