marți, aprilie 15

alo, greseala?

Perioada grea prin care trecem se resimte..

Ora 14
Ctrl+M. Scriu idul. Ii las offlineul "dai bip pe mob daca nu aud buzzul". ma uit mai bine, nu prea seamana id-ul. Ah, am gresit, precis am dat dublu click cumva fara sa vad pe alt id. Continui "pardon, am gresit", primesc "iti dau bip daca vrei" si o limba scoasa.
Ora 16:15
Suna.. ma uit daca e si pe net. Nu e, raspund. Pauza lunga, nu se aude nimic, dar nimic. Incepe sa se auda un zgomot mare de fundal, de la facultate.. aha, acum trebuie sa raspunda. Asa mi-a facut si data trecuta
-Mihnea?!! (ff mirat)
-Da, D, salut.
-Argh, scuza-ma, vroiam sa sun pe altcineva, nusht ce am facut.. am dat pe..
printre "n-are nimic, nicio problema" debitate de mine.

Sa inceapa partialele!

Bonus o mica selectie xkcd: 1 2 3 4

Niciun comentariu: