marți, aprilie 22

semne

Desi nu sunt religios si cred in capabilitatile stiintei, imi place sa cred in semne si ma fascineaza miturile. Semne de tot felul. Un semafor, un lift care se opreste intr-un moment nepotrivit, un obiect pe care il pierzi sau il regasesti. Nu ma lupt cu ele niciodata, incerc sa le consider prietenele mele, un fel de zana cea buna. Daca ala e ultimul rucsac din raft pe care eu vroiam sa il cumpar, al meu e, chiar daca zaresc altele mai simpatice. Nimic si nimeni nu ma intoarce.
Lucrurile pot lua si intorsaturi hilare, ridicole. Eram in Cora si aveam nevoie de un bec de 75 w. Nu am mers foarte mult ca am zarit un bec Philips. Era singurul intr-o gramada de alte produse. Zic, aha, asta e becul meu si ne si vedeam eu si becul meu luminati de o raza divina. Citesc pe el - 75 w. Cand sa ies din raion i-am vazut si fratiorii gramada, toti 75w.. dar nu, el era alesul meu. Cand am ajuns acasa s-a dovedit a fi ars :|, de aceea era pus deoparte.
Aseara vroiam sa adaug pe cineva in lista de mess. Nu mai adaugasem de ceva vreme pe cineva si chiar nu aveam un motiv anume sa fac asta. Stiam ca la ora aia tarzie putea fi online si ma asteptam sa ma intrebe cine sunt si ce doresc. Greu de zis ce doresc.. am stat destul de mult cu fereastra de Add in fata mea. Nu imi place sa deranjez persoanele, mai ales cele pe care nu le cunosc bine si chiar nu sunt genul care sa bata clopotele cand ii vine. Apoi a picat netul, chestie care se intampla foarte rar. Bun, deci nu in seara asta :)

Niciun comentariu: