marți, aprilie 15

reloaded

o zi incredibila, ziua coincidentelor si incurcaturilor. Postul anterior e publicat tot astazi, daca stiam, asteptam pana se termina ziua :)
umblau unii de la pdl, pld.. nusht.. un partid, vroiau semnatura mea
(11:20:34 PM) mihnea simian: si zic hai, sa nu le trantesc usa in nas ca au vorbit frumos si nu cer bani
(11:20:44 PM) mihnea simian: si cand am zis simian.. m-a mai intrebat odata
(11:20:49 PM) mihnea simian: ce sa vezi, si pe ea tot simian o chema
(11:21:06 PM) mihnea simian: si mi-a zis ca e din botosani, de unde e tatal meu
Ruda, clar.
Mai pe seara, pe mess:
11:14:10 PM) a: am dat copy paste dupa site-ul meu de cursuri de la facultate:P
(11:14:32 PM) mihnea simian: oaaa... aveti site de cursuri la facultate? :-O
(11:14:44 PM) a: yes yes
(11:14:57 PM) a: de pe care luam cursuri, laboratoare, predam tema..

A e colega de facultate. M-am amuzat putin, apoi i-am zis. Ma confundase cu un alt Mihnea, an mai mare si de la alta facultate.

Niciun comentariu: