luni, decembrie 10

AutoRoute

Astazi mi-am finalizat proiectul la ii. Am plecat de la o aplicatie pe care o realizasem in liceu.. refolosita pe oriunde era rost de scos o nota pe un proiect in domeniul informatic. Acum, spre deosebire de celelalte dati, chiar sunt multumit de rezultat.
Aplicatia e chiar draguta pot spune.. s-ar "vinde bine". Am inceput sa lucrez la ea prin clasa a zecea, vanam o licitatie pe Piata de soft. Am fost insa pe atat de naiv, incat sa ma laud spunand cum trebuie facuta si inaintand un demo. A fost indeajuns incat bidderul sa renunte la licitatie si probabil sa continue singur proiectul.
A urmat concursul InfoEducatie din vara 2006. Daca la proiectul principal eram unicul autor si era destul de solid, proiectul secundar, pe care l-am realizat mai mult fortat cu niste elevi din Turnu Magurele era destul de slabut. Atunci am gasit de cuviinta sa il "dopez" cu aplicatia asta.
Tot ea m-a salvat de atestat la informatica, si tot cu ea am mai servit cativa apropiati.
AutoRoute ma salveaza inca o data cu proiectul pentru ii. Stiu ca suna ultra-geek, dar cred ca m-am atasat de aplicatia asta, imi aminteste mai tot parcursul meu informatic din clasa a 10-a incoace :D

Enjoy:

AutoRoute - Gaseste-ti calea

Niciun comentariu: