miercuri, decembrie 12

Invitat. Da, eu

Prin cate parti am tot dat o mana de ajutor, nici eu nu mai stiu. Zambete, recunostinta, multumiri, nu am fi reusit fara tine, ne vedem data urmatoare (daca avem nevoie de tine si ne aducem aminte), etc. Apoi trece ziua, trece si evenimentul respectiv, trece anul, trece liceul.

Astazi am avut o surpriza placuta, de-aia de ai o data la cateva luni de zile. Nu imi place sa compar altceva decat numere, dar am cativa profesori preferati din liceu - dintre cei care apar in povestea de astazi - de informatica si de istorie. Am zarit apelul de la dna pf de informatica in timpul cursului de analiza. Nu a mai revenit.. am zis ca o fi rezolvat problema intre timp. Seara ma suna dl prof. de istorie sa ma cheme precum invitat special la etapa judeteana a unui concurs de info+istorie la care luam si eu parte mai acum un an. A venit numai bine vestea, chiar vroiam sa ma intalnesc cu dumnealui; ca sa va faceti o idee, am petrecut in a 12-a mai multe ore de istorie cu dumnealui decat restul clasei insumat tot liceul. No-oh, chiar nu exagerez. Avem multe sa ne vorbim.

Asa ca impachetam routerul, laptopul, pachetele apache,mysql,php si ne pregatim de concurs :). Ce emotionat sunt, parca si eu as concura :D Da, de mine, de mine si-au amintit. Multumesc domn profesor!

Niciun comentariu: