vineri, decembrie 21

Recycled

La cateva ore dupa ce am scris blogul de ieri am avut o mare dezamagire. Cu siguranta cea mai mare din lumea asta mica a mea, a aplicatiilor.. dar concluziile au aplicabilitate generala. Sentimentul unei vieti reciclate, retraite, pasate de la o generatie la alta, doar distinct imbracata, colorata.
S-a mai facut. Ideea mea de care eram atat de mandru. Intocmai. Cap-coada, identic. Imi spuneam ca asa patesti daca te bagi in informatica - e foarte greu sa mai fii original cand toate energiile rasei umane se manifesta in aceasta lume virtuala. Cand in fiecare minut cineva mai pune o caramida la un templu, cand toate scoicile sunt culese din mare cu o lacomie inumana. Acum cateva ore eram pe val, acum sunt la fund. Felicitari Chuck Jacobs, Adam Finkelstein, David Salesin.
Dar cred ca asta e valabil oriunde, oricand, nu doar in lumea virtuala. It's all have been done before. somewhere.
Mi-a zburat tot entuziasmul. Precum unui copil care primeste mereu jucarii de la fratele mai mare si niciodata o jucarie doar a lui, de la bun inceput.

Niciun comentariu: